dinsdag 21 augustus 2012

Nog openstaande vragen beantwoorden:

Er was nog een openstaande vraag die beantwoord moest worden en nu ik de afrekening heb ook beantwoord kan worden!
De (Carbon!) bagagevakken voor de voorwielen door Velomobiel.nl gemaakt zijn nieuw voor Velomobiel.nl (om te maken), hierdoor was er in eerste instantie een te nauwe ruimte om vrij te kunnen trappen.
Dat resulteerde in een latere levering van de Quest en was het daardoor misschien duurder.
Inmiddels hebben ze ervaring bij Velomobiel.nl en ik denk dat het dus goedkoper kan worden.(het nu sneller gaat en dus minder uren kost om te maken.)
De kosten waren: €250.
Dit bestaat dus uit een klein deel voor het materiaal en vrij groot deel voor de arbeidsuren (denk ik).
Ik ben er heel erg blij mee en ze zijn bijna precies wat ik wil.
Zelf zal ik er t.z.t. zeiltjes overheen maken zodat ik geen spullen verlies als ik over slechtere wegen rijd.

Dan de knieklachten:
Die zijn weg en het rijden gaat prima.
De snelheden zijn mooi, eerst had ik nog lichte "pees" klachten in de knieholtes maar deze waren bij de laatste (snelle) rit weg!
Ik ben hier erg blij mee!

Nog hartelijk dank voor al het meedenken en info van dit soort klachten! We worden er allemaal wijzer van, nietwaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten